-
BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Rykach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną pełną wersją aplikacji mobilnej BSGo,
- korzystają z podpisu mobilnego jako środka autoryzacji.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
Przydatne informacje
domyślne, maksymalne limity
Płatności w sklepie - Dzienny limit kwotowy: | 3000 |
Płatności w sklepie - Dzienny limit ilościowy: | 10 |
Płatności w internecie - Dzienny limit kwotowy: | 5000 |
Płatności w internecie - Dzienny limit ilościowy: | 10 |
Wypłaty z bankomatu - Dzienny limit kwotowy: | 10000 |
Wypłaty z bankomatu - Dzienny limit ilościowy: | 10 |
Przelewy na telefon - Dzienny limit kwotowy: | 10000 |
Przelewy na telefon - Dzienny limit ilościowy: | 20 |
Przelewy na telefon - Limit kwotowy pojedynczego przelewu: | 1000 |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)
Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Rykach oraz korzystać z podpisu mobilnego jako środka autoryzacji. Jeśli posługujesz się kodami SMS, BLIK nie będzie dostępny. W każdej chwili możesz zmienić środek autoryzacji na podpis mobilny – dokonasz tego w najbliższej placówce Banku, Pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store,Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w bankowości elektronicznej Banku,Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?
- Uruchom aplikację BSGo,
- Włącz "zielonego ludzika" w prawy górnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK"
- W opcji Przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", następnie odznacz oświadczenie „Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK” i akceptuj uruchomienie usługi zgodnie z komunikatami na ekranie smartfona,
Zacznij korzystać z BLIKA. W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:
1) Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,
3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.
Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub przepisz ten kod na stronie sklepu) Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga To już wszystko - zakupy opłacone
Wybierz formę wypłaty środków bez karty Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK Podaj kwotę transakcji Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga Wypłata dokonana*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od konkretnego modelu bankomatu
Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo stosuj oprogramowanie antywirusowe stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe aktualizuj przeglądarki internetowe Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.