-
Bankowość elektroniczna
Bankowość internetowa
Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dostęp do rachunku w dowolnym czasie. Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP jedną z najlepszych w Polsce. Filmy instruktarzowe znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).
Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej: | |
Aplikacja BS Go | Kod SMS |
Logowanie | |
|
|
Autoryzacja przelewów | |
|
|
Przydatne informacje
Zyskaj mobilny, wygodny i bezpieczny dostęp do swojego konta. Pobierz aplikację BSGo i korzystaj z usług bankowych gdziekolwiek jesteś! Aktywuj aplikację w banku i korzystaj z jej bogatych możliwości:
- Obsługi rachunków (saldo, historia i szczegóły)
- Składania przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenia zleceń stałych
- Obsługi szablonów przelewów
- Zakładania i zrywania lokat
- Obsługi kredytów (saldo, szczegóły), bieżącego wglądu w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły)
- Logowania PIN-em lub biometrycznie
- Sprawdzania salda bez konieczności logowania do aplikacji
- Odbierania powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez Bank
- Autoryzacji PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku
Informacje na temat obsługi aplikacji znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).
Celem usługi jest zapewnienie klientowi możliwości blokady dostępu do bankowości elektronicznej
(zastrzeżenia dostępu) w sposób niewymagający kontaktu z infolinią banku.
Rozmowa z Wirtualnym asystentem jest prosta i przypomina rozmowę z konsultantem.
Jak rozmawiać z Wirtualnym asystentem?
• rozmawiaj z nim w naturalny sposób, jak z człowiekiem
• VoiceBOT ma również swoje ograniczenia: nie słucha, kiedy do Ciebie mówi, więc poczekaj aż skończy
swoją wypowiedź
• udzielaj krótkich, ale konkretnych informacji
• nie używaj skomplikowanych słów
• nie ujawniaj danych osobowych
• jeśli nie usłyszysz lub nie zrozumiesz pytania, poczekaj – powtórzy je
• pozwól mi się wypowiedzieć - nie przerywaj wypowiedzi Wirtualnemu asystentowi
• wirtualny asystent cały czas się uczy, więc jeśli nie rozumie Twojej wypowiedzi, to staraj się ją
sformułować inaczej – użyj synonimu
Wirtualny asystent może Cię nie zrozumieć, jeśli:
• mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie
• mówisz szybko
• w tle słychać szumy, hałasy
• kilka osób mówi jednocześnie
Uwaga: Nasz wirtualny asystent nie zapyta Cię o dane służące do logowania i autoryzacji. Pod żadnym
pozorem nie podawaj tych danych w rozmowie.