Skip to main content
  • Google Pay

    Google Pay

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    google pay 1 

    Przydatne informacje

    Jak korzystać z Google Pay?
    Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Twojego Banku, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia. Gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego!
    Jak płacić Google Pay?
    Krok 1 Wybudź i odblokuj telefonWłącz ekran telefonu, a potem odblokuj telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Google Pay. Krok 2 Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekundGdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz ikonę potwierdzenia. Krok 3 Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie, jeśli się pojawiąNiektóre sklepy używają starszego oprogramowania, które pyta o PIN lub podpis. W takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
    Czy to bezpieczne?
    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów.Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze.Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne.Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.
    Czym jest Google Pay?
    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz: Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia). Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje). Kupować usługi i produkty Google. Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii). Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów. Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł? Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie. Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay. Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany. Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne? Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie. Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google? Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy: kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play), dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome. Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Rykach

    Centrala Banku

    ul. Warszawska 23
    08-500 Ryki
    woj. lubelskie

    tel.:  81 865 24 37

    Centrala i Oddział w Rykach

    ul. Warszawska 23, 08-500 Ryki
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Centrala Banku
    tel. 81 865 24 37


    Godziny pracy Centrali:
    poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30


    Oddział w Rykach
    tel. 81 865 26 20


    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek 8.45 – 16.30
    wtorek – piątek 8.00 – 15.45

    Oddział w Kłoczewie

    ul. Długa 67
    08-550 Kłoczew
    tel: 25 754 31 56

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Oddział w Stężycy

    ul. Podwale 2
    08-540 Stężyca
    tel: 81 866 30 05

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 16:00

    Filia w Nowodworze

    Nowodwór 71A
    08-503 Nowodwór
    tel: 81 888 12 38

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Filia w Ułężu

    Ułęż 168
    08-504 Ułęż
    tel: 81 866 79 03

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Punkt Kasowy w Rykach

    ul. Wyczółkowskiego 10 a
    08-500 Ryki
    tel: 81 865 30 17

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00